2023. október 10., kedd

Októberi nyár

 Szerintem mióta itt élünk, nem volt olyan még, hogy október elején ne fűtöttünk volna. 
Most viszont melegek vannak kérem szépen, tegnap konkrétan 23 fok volt (júliusban egyszer sem volt ennyi).. persze nem az a klasszikus meleg, hanem a páradús - és reggel vastag ködös- meleg. 
Úgyhogy szombaton elmentünk a fiúkkal a tengerpartra, kigondoltuk, hogy megmásszuk Tramore homokdűnéit. Mindenfélét bepakoltunk, strandolós cuccokat is, meg hogy legyen azért nálunk vmi meleg is, egy-egy hosszú gatyát, pulcsit. 
Leérünk a tengerhez, metsző szél fújt.. melegen persze, és tolta be a tengerről a páradús, alacsonyan lévő felhőket..jót röhögtünk magunkon, de nekiindultunk. (Strandolást persze dobtuk) 
Nagyon jól sikerült a kirándulás, jól esett mindannyiunknak.



















Hazafelé megálltunk Kilkennyben, mert Jancsinak akarunk a diplomaosztójára egy elegáns órát venni, és kinéztünk 3 ékszerészt is, de a gyerek annyira válogatós, hogy miután végignéztünk vele több Citizent, Tissot-t, Seiko-t, végül semmit sem talált, ami igazán tetszett volna neki. (Aztán végül egy svéd cégtől rendeltünk Neki egy Rotary-t, ami pontosan olyan, amit ő elképzelt magának) 

Jancsi rendületlenül interjúzik, kapott is már egy állásajánlatot, de nem fogadta el, (mi is azt tanácsoltuk neki), egy laborban kapott volna munkát, de olyan pénzt kínáltak neki, aminél egy lidl is többet kínál a képzettséget sem igénylő munkáihoz. Mi mondjuk neki, hogy ne stresszeljen, itthon mindene megvan, nem hajtja a tatár. (Értem én persze, hogy ideges, de nem kell, hogy bmit bevállaljon..) 

Ez a jó idő nagy segítség abban is, hogy a vendéglátás után mindent is újra kimoshattam a hétvégén és kint megszárítottam. 
A héten megint telt ház lesz, Hannáék ma jönnek haza egy hétre, kis elő-karácsonyozást tervezünk. Hiszen két hónap és érkezik a Baba :) :) :) 

Tegnap a munkahelyemen jól bevertem a kezemet, annyira csúnyán nézett ki, (lesz fotó, Lazac: csak erős idegzetűeknek ) hogy orvoshoz küldtek, az meg a helyi kórházba rtg-re. Éreztem, hogy nincs eltörve, de erre a hétre off-oltam magamat a munkából. 
A hülye főnökömet hibáztatom amúgy, iszonyat stresszben vagyunk miatta, sosem jó semmi neki, és csak b@sztatja az embert. Persze kapkodtam.. aztán ez a vége.




2 megjegyzés:

Lazac írta...

Ó anyám, de szarul néz ki a kezed! :( Gyógyuljon meg hamar! ♥
Itt is ilyen melegek vannak még most végre egyszer egyforma a két ország időjárása. :D:D:D Csak itt nincs tenger, pedig de gyönyörű helyen jártatok! ♥

Verus írta...

Köszi Lazac! Most már színes és ödémás, de javul szépen.
Lassan beköszönt ide már az ősz, a hétvégére fagyokat is jósolnak..