2023. szeptember 28., csütörtök

Barátok

 Tegnap sikeresen landoltak Z-ék, izgultunk, mert pont tegnap csapott le az Ágnes nevű vihar..Beni és Tomi meg Dublinba mentek Muse koncertre, ők is sokkal korábban elindultak, mert olyan szél és eső volt.. orkán volt a javából: csak a bevásárlásból, ahogy bejöttünk ronggyá áztunk.. aztán a vendégváró szendvicsfalatkákhoz a kertbe kellett kimennem paradicsomért: gumicsizma, poncsó, esernyő..
A járatuk végül 45 percet késett, emiatt este 9-re értünk haza csak. Éjfélig még beszélgettünk, de mindenki nagyon fáradt volt már. Én egész nap szédelegtem, valami 980 hpa körül volt a légnyomás, de sajnos nem igazán múlt el, így 5 előtt már felkeltem én is, majd miattam Alan is.. ma lazulós, városnézős, vásárlós napot tartunk, holnap egy nagyobb kirándulást akarunk, állítólag jó idő lesz. A szombatot majd meglátjuk még..

1 megjegyzés:

Lazac írta...

Jó barátozást, kirándulást kívánok! ♥♥ Az Ágnes meg húzzon el! :)