2023. július 9., vasárnap

Finishben

 Most már tényleg csak ez a hét van hátra, hogy elkezdődjön a szabim. És holnaphoz két hét múlva meg irány Normandia. 
Ugyan most az ujjam miatt itthon voltam 2 és fél hetet, de az minden volt, csak nem “pihi”, mentálisan semmiképpen sem. 
Az ujjam, így egy hónappal a baleset után már aránylag jól néz ki, van új bőr is, ami persze még szuper érzékeny, de már látom, hogy annyira nem is lesz gáz a végén, mint, ahogyan azt pár hete gondoltam. 
(Bocsi Lazac.. most képek jönnek az ujjamról, csak erős idegzetűeknek )

Varratszedés után 4 nappal:
2 nap munka után így nézett ki:
Mai:


A normandiai programokat is el kezdtük jobban tervezni, (de persze lassan mindent is újra meg újra át kell írni, mert ami pénzt szántunk nyaralásra januárban, az mostanra már nem ugyanazt éri. Elképesztő, ami van mindenütt.. csak szállnak el az árak és nem látni a végét..) nagy vonalakban már megvan, hogy merre akarunk menni, mit akarunk látni, de most egyre jobban konkretizálódik minden. Ezt a részét nagyon szeretem, mikor lassan “kézzel foghatóvá” válik minden. 
A hosszú kompozás teljesen új lesz a fiúknak, plusz 2019 óta nem is kompoztak, várják már ők is.

Közben, hogy ne legyen oly’ gondtalan az életünk behalt a szupi kávéfőzőnk, Alan crosstrainer-e, plusz a porszívó. 
Nálunk kávéfőzőből úgy 3-4 mindig van, tényleg csak a menthetetlen megy a kukába, úgyhogy addig is, amíg kitaláljuk, hogy kire bízzuk rá a javítást, addig elővettünk az egyiket.
A crosstrainer-hez valaki olyan kell, aki tud hegeszteni..
A porszívó meg halott, de van mááásik.. úgyhogy azt előkapartam, az jó lesz egy ideig. (Rövid a “nyele”, nekünk magas embereknek egy halál azzal végig porszívózni a lakást, de a semminél jobb) 

Tegnap kipróbáltam egy új sütit: citromos áfonyás torta, és mindenkinek nagyon ízlett. Úgyhogy fel fog kerülni a recepetesembe, megtartom. 







3 megjegyzés:

Lazac írta...

Ahh, az ujjad előtti képekhez ki kellett volna írni, hogy csak erős idegezetűeknek, basszus! Örülök, hogy már gyógyul, tényleg ég és föld a különbség. De ezt a fércmunkát, hallod! Még jó, hogy lett megint ujjad! ♥♥ A tortád is félelmetesen néz ki, de a jó értelemben! :) ♥
Ha jön a baj, akkor általában 3 szokott történni, nektek megvolt, most megint jó lesz egy ideig, remélhetően. Képzeld én is várom már, hogy utazzatok és mutass képeket! :D:D:D:D

Verus írta...

Köszi mindenért és bocsi a nem-figyelmeztetésért, javítottam. Amúgy ezért is voltam kiakadva, hogy az az indiai doki milyen öltéssekkel varrta össze.. azt már le sem írtam, hogy az első kör érzéstelenítő nem hatott, mikor varrni kezdett, szóltam, hogy ezt érzem és tökre fáj.. akkor meg úgy teleszurkálta az ujjamat, az ujjbegyet is, hogy annak a helye azóta is érzékeny.. mindegy, a szervezet csodákra képes és a végén még tényleg okés lesz az ujjam.
A 3 rossz dolgot emlegettem én is, úgyhogy ki is pipáltuk a dolgokat.

Lazac írta...

Köszi a javítást, most már nem borzolta annyira az idegeimet :D:D:D:D