2022. május 11., szerda

A keddünk..

 Vannak napok, mikor szinte semmi sem történik, van, amikor minden is..
A tegnap a minden is volt-féle nap. 
A suliban tegnap osztották ki a senior osztályok díjait, Marci lett az év kémia szakosa. (A legjobb németes is ő volt, de egy tanuló egy díjat kaphat csak: PC világ van kérem..)
Beni hazajött, már ahogy köszönt lehetett tudni, hogy vmi nem ok.. hát vmi “viccet” csináltak a suliban, (beálltak a klotyóba öten és a legelső embert megijesztették.. pechükre az igazgató jött be..) ami miatt egy órás extra büntetést kap holnapra , 4-5-ig bent kell maradnia a suliban.
Engem meg hívott a háziorvos, hogy visszajött a múlt heti vérvételem.. már tudtam, hogy akkor vmi nem ok, mert itt nem hívnak fel, hanem nekem kell érdeklődnöm. A petefészek tumor markerem magas lett. 
Beutalt uh-ra meg nőgyógyászatra, de mivel a várólista végeláthatatlan itt is, kértem, hogy küldjön el privát kórházba uh-ra. Mert a nőgyógyász jelenleg nem érdekel, az ultrahang a legfontosabb. Oda talán 1-2 héten belül bejutok. Jó lenne megnyugodni.

4 megjegyzés:

Lazac írta...

Ujjak keresztben, szorítok, hogy minden rendben legyen! ♥♥♥

Agyrágóbogár írta...

Nagyon drukkolok, hogy minden rendben legyen!

Verus írta...

Köszi szépen! Meglepő, de ma már kaptam is időpontot a közkórházba uh-ra, jövő szerda délelőttre.

Lazac írta...

Akkor legalább nem kell sokat várni. Drukkolok ♥