2021. szeptember 18., szombat

Horgászok

 A héten a tanarak értekeztek, így 10 nap tanítás után, emiatt a fiúk off-osak voltak szerdán. 
Felkeltek 5-kor, hogy 6-ra kimenjenek a tóhoz, horgászni. Ugyan hallottam, hogy felébredtek, de ez az én hibám, mert alapból sz*rul aludtam aznap, nagyon halkan felkeltek, legyártottak szendvicseket, és kivonultak. Napközben Marci hazajött, még kajáért, akkor elmesélte gyorsan az apjának, hogy 7-en vannak, körben a tónál, kb 100 m-re egymástól. Én hazajöttem munkából, eltelt a délután, este 6-kor felhívtuk őket, hogy akkor így 12 óra után mikorra tervezik, hogy hazajönnek.. olyan 9-re. 
Akkor mondtam, hogy legkésőbb nyolcra itthon legyenek. Fő a szigor, ugyebár.
Hazajöttek, tele élménnyel, amit Marci olyan jól leírt nekünk.. apja kérdezte, hogy nem uncsi? Erre mondta, hogy időnként, de amikor kapás van, az olyan izgalmas, amit sosem érzett még eddig.
Nagyon örülünk, hogy így belevetették magukat, mert a szabadban vannak, a telefon ilyenkor csak fotózás erejéig kerül elő (nekik amúgy sincs mobilnetük), ezt egy playstation/online játék sem tudja felülmúlni. Nem tudom, hogy meddig tart ez majd náluk, de újabb és újabb cuccokat vesznek/csencselnek.. (pl Beni is a saját pénzéből vett egy használt botot.)
Lassan név szerint ismerik az összes halat, most épp Beni taglalja a mai kapásait.. merthogy szombat ide vagy oda, ma reggel ez a kis papír várt minket, csak a hasa hozta haza a gyereket..



3 megjegyzés:

Lazac írta...

De jó is ez! :) A horgászat az olyan mint valami drog, soha nem unják meg és órákig képesek ott ülni. Nem is értem. :):)

Verus írta...

Mi sem igazán 😅

Agyrágóbogár írta...

Az egyetlen amit szerettem a horgászásbül az bedobni a horgot :D majd húztam ki, hogy dobjam újra. Szóval halat nem fogtam, ami nem baj, mert a halat se szeretem :)))