2021. szeptember 4., szombat

13

Ma 13 éve, hogy elindultunk az ismeretlen Írország felé… nagyon, nagyon sok minden történt azóta, végülis ez a blog is amiatt jött létre.
És milyen jól tettük, hogy elindultunk, de persze keserédes is ez a visszaemlékezés, mert durván elrohantak az évek és kiröpültek/kiröpülőben vannak a gyerekek, és csak kapkodjuk a fejünket a fotókat nézegetve, hogy milyen kicsik voltak.. Hannus 15 volt (mint most Beni..) Tomi 13, Kari 10 és fél, Jancsi 7, Marci 5, Beni baba meg csak éppen 2.


De ez az élet rendje, én nagyon boldog vagyok, hogy meg tudtuk azt valósítani, amiről ez a Nagy Terv szólt.
Ma lőttünk is egy közös fotót a családi group chatbe, a rönós gangről.



Ezt a 13. évfordulót azzal ünnepltük, hogy Marcit és Jancsit elvittük Nenaghba, megigényelni a jogsijukat, Beninek is mára volt az oltási időpontja szintén Nenaghba, így amíg vártunk kivittük őket a városi parkba.. a gyerek az gyerek. 😅





Ja, meg vettem lottót is, mert -micsoda egybeesés- 13 millió a jackpot. 

2 megjegyzés:

Lazac írta...

Istenem, de sokat változtak! ♥♥♥ De hát, ez az élet rendje. :)
Sokszor már én sem tudom eldönteni, hogy milyen programot találjak ki az unokáknak, mert hát megnőttek basszus! :) Tényleg jól döntöttetek akkor, és az Élet benneteket igazolt. :) Már én is 9 éve voltam ott, Te atyaég! :):) Akkor még Benike nem volt iskolás. ♥

Verus írta...

Te jó ég, tényleg! Hogy elrohant azóta az idő.. és a kisBenikénk meg 3 év múlva érettségizik..