2020. április 10., péntek

Újabb hét eltelt..

Az elmúlt hetünk a tavasz jegyében zajlott, remek idő volt, szinte egész nap a kertben/ház előtt voltunk.
Rendületlenül betartjuk az előírt szabályokat, senki nem hagyta el a házat, csak sportolni, egyedül -illetve mi ketten, Alannel elmentünk bringázni, de ezt is lehet- senki mással nem találkozva. A max 2 km-es sugarú körben benne maradt mindenki.
Larsot nem visszük el sétálni, mert még az is kutyát sétáltat, akinek nincs is. A kertben és a házunk előtti kertünkben futtatjuk meg, így sem ő, sem mi nem találkozunk senkivel.
Én eljárok dolgozni, meg vásárolni, 3-4 naponta. Ennyike. #szájé
Ki sem teszem a lábamat a faluból városból, míg a kollégáim, akik szintén itt laknak, simán elmennek a közeli, másik városba, merthát a Dunnes-ban/Tescoban van az az izé* , amit szeret/a férje megeszik/csak azt eszi meg a gyerek.
* szabadon behelyettesíthető bármire.. 
És ha már megy, viszi a gyereket, a szomszédasszonyt,  merthát a shopping megengedett.. komolyan.. de a kedvencem az, mikor kifejtette az egyikőjük, hogy hát a gyerekkel nem bírt, úgyhogy a barátnőjével meg annak a gyerekével elmentek a parkba, hadd játszanak már a gyerekek, merthát ők tiszták.. ja kérem, csak ez nem fejtetű.
4 napos hétvége van, és 600 ponton állítottak fel a rendőrök ellenőrzőpontokat, hogy visszafordítsák a nyaralókba igyekvőket. Elvileg 12.-éig, vasárnapig tart ez a kijárási korlátozás, de sanszos, hogy a ma esedékes bejelentésben meghosszabbítják a májusi bank holiday-ig. (És közben megvolt a bejelentés: igen, május 5.-ig meghosszabbították a mostani kijárási korlátozásokat) 
A számok elég elkeserítőek továbbra is, a tegnapi 500 új beteggel 6574 fertőzött lett, es a további 28 elhunyttal 263-an haltak már bele a fertőzésbe.
Mivel a végét nem látni sehonnan sem, sajnos J barátunk lemondta a júliusi látogatásukat. Első az egészség, örülök, hogy más is ezt gondolja. Bepótoljuk majd, abban biztos vagyok. 

Visszatérve a hetünkhöz: 
Szombaton felavattam Alan szuper, karácsonyra kapott ételszínező pasztáit, a lilát és az aranyszínűt. Csináltam blueberry macaront a lilából, az aranyból meg citromosat. Úgy elkopott az összes, hogy már aznap este nyaggattak, hogy csináljak még. 


Másnap reggel feldolgoztam az összes zöldséget és egy hatalmas nagy frittatat csináltam brunch-ra, volt még mellé sausage meg bacon.. estig nem is volt senki éhes. 😜 Estére kenyeret sütöttem, mert gulyás volt az előző napi pörkölt maradékból.


Hétközben Alan főzött-sütött mindenféle finomakat, közben sorra döntögeti a saját rekordjait: mennyit bír megállás nélkül tekerni... a legújabb 13 kör, 70 km. 
(Én 2 kört bírok egy seggel, 11 km.)

Ezen a képen épp nagyon unta magát és kipróbált, hogy milyen az ikeás műkézzel gitározni...


Munka után kint töltöttük az összes délutánt, kosaraztunk, kutyáztunk, napoztunk, a kiskertet is rendbe tettem.
Esténként (illetve kardiózás közben) filmeket- Netflix sorozatokat nézünk: a Freud-ot, az Unorthodox-ot , az Ozark 3. évadát.. 
Jancsi kapott emailt, hogy elmaradnak a vizsgái, helyette online tesztek lesznek, ebből egyet már meg is csinált.. Kariéknak is hasonlóképp lesz, és a diplomamunkájuk eredményét sem kapják meg most, csak a tesztek után. 
Holnap sonkát főzök, meg zserbót sütök, (szegény Jancsinak beígértem a fantás sütit meg Karácsonykor.. de túrót csak másik városban kapható, így most az elmarad.. ) vasárnapra kalácsot sütök.. igyekszünk azért ,normális, Húsvétot ünnepelni, de a többiek nélkül nem lesz az igazi. 






5 megjegyzés:

Lazac írta...

Mondtam már, hogy szeretlek Benneteket? :)
Annyira normális emberek vagytok, pont az ilyen típust szeretem :):)
Igen, majd bepótoljuk, mindent IS. :*
Szép ünnepet, jó sütést főzést, a macaronokra küldj receptet! Pusziiii :)

Verus írta...

💝💝
Küldök, mindenképp! 😘

Lazac írta...

Én csak csendben jelzem, hogy várom :):)
Mondjuk most elsütöttem az összes tojásfehérjét a Pavlovába, de van még a mélyhűtőben is :) 7végén névnapozunk, addigra megkaphatom? *szépen néz* :)

Verus írta...

Bocsibocsibocsi.. pedig agyban volt.. fordítom, küldöm, puszi!

Lazac írta...

Köszi itt is ♥♥♥