2019. június 2., vasárnap

Június lett ...

.. és hideg van, meg eső és szél.. Persze ez nem valami trend, mert épp ma két éve ütötték el Alant és akkor csodás idők voltak, meg a fészbúkom is dob fel régi fotókat, ahol látom, hogy ilyenkor a júniusi Bank Holiday-kor igenis szokott nyár lenni.. hát most nincs.
Úgyhogy ez a hosszú hétvége olyan takarítgatós, bekandallózós.. :D 
Persze jó lenne, ha elállna és kicsit kimelegedne, legalább a jövő hétvégére: mennek a fiúk a Metallica koncertre, és sátoroznak két napig.

Közben átalakítgattuk kicsit a lakást, hiába várnunk ugyanis a tulajékra, hogy bármit is csináljon..pl a nappali szőnyege már a beköltözésünkkor is katasztófális volt, a council-os fickó mondta nekik, hogy cseréljék le..aha. Vettünk rá szőnyget, hogy a legdurvább részeket eltakarjuk valahogy, de ez mindig félmegoldás volt. Úgyhogy elegünk lett és vettünk laminált padlót, amit a szőnyegre tettünk le, ha el kell mennünk, visszük magunkkal vagy kifizethetik és akkor itt hagyjuk.
A múlt hétvégénk ezzel telt, jól el is fáradtunk, de megérte: öröm belépni a nappaliba. A takarításról meg ne is beszéljünk..

ilyen volt... undormány..

ilyen lett...


bónusz: új lábtörlő


A konyhát is kicsit átalakítottuk, vettünk magunknak egy amerikai hűtőt és a régi beépített hűtő helyére meg egy bárpultot csinált Alan. Régi álom volt, és nagyon boldog vagyok, hogy lett egy ilyen hűtőnk. :D 



Jancsinak esedékes volt a szemvizsgálat, érezte is, hogy kell majd új lencse..a Specsavers-hez mentünk, mert utáltam a helyi optikust. Jól is tettük, ultracukik voltak, az optikus is jó fej. Intéztünk neki új szemüveget, tök jó ajánlataik voltak: 2-t egy áráért.. Rádumáltuk a kicsit kerekebb fazonra, szerintem jól tettük: nagyon jól áll neki. 



Közben kitaláltam, hogy kérek én is egy időpontot magamnak: úgyis ingyenes, és sokszor fáj a fejem úgy, hogy a bal szemem mögött, nem árt, ha megnézik.
Nos: szemüveges leszek én is, az egyik szemem - a bal- tökéletes, a másik viszont nem. És a bal szemem veszi át a munkát, a jobb helyett is, így amikor elfárad, jön a fájdalom. Közben meg a korral (pfff) járó szemromlásom is van, így egy szuper, trifokális szemüvegem lesz.. még emésztem azért. Viszont ajándékba én nem másik szemüveget kaptam, hanem egy dioptriás napszemüveget.




3 megjegyzés:

Lazac írta...

First! Én is akarok egy ilyen lábtörlőt!!!! :D:D:D:D:D
A nappali nagyon jól néz így ki, igazán mutatós lett! Jancsi meg olyan jó fej a képeken, hogy csak na!
Korral járó szemromlás...most ezen kicsit elvihogtam, mert fijjatal vagy te még, aztán eszembe jutott, hogy kb én is ennyi idős voltam, amikor az első szemüvegem lett, hát jaj. :):)

Verus írta...

Vinnék neked, de még azt sem látjuk, hogy mi hogyan fogunk beférni a kocsiba...
Ugye, hogy milyen jól néz ki Jancsi?

Lazac írta...

Hja nem azért mondtam, majd nyitva tartom a szemem :):) Hátha találok ilyesmit, nagyon tetszik.:)
Jancsi igazi pasi és ezzel a szemüveggel meg cool ahogy kinéz!