2019. június 23., vasárnap

Beni 13

Beni holnap lesz 13, és erre a hétvégére mindenki hazajött megünnepelni. A terv az volt, hogy ma lesz a buli, de mára megint szakadó esőt ígértek (és tényleg) és jó lett volna kint sütögetni egy kicsit a kertben..de az sem jött össze, sörtésztás csirkét kért a fiatalúr, azt nehéz lett volna grillen lesütni :)
A gitárnak nagyon örült, nem számított rá, azt hitte, hogy a jövő heti kastély-túrát kapja. 
A klasszikusnak számító teknőstortáját kérte még (azt hiszem, hogy 4 vagy 5 éves kora óta ezt kéri, és most sem hagyta magát eltántorítani tőle.) plusz egy csokisat.
Jó kis napunk volt, este UNO-ztunk, majd mi kidőltünk (5-kor kivetett reggel az ágy, hiába lehetett volna aludni), de a srácok fent maradtak, még trambulinoztak is egyet odakint- éjfélkor. Mikor máskor. :D 





















5 megjegyzés:

Lazac írta...

Isten éltesse Benit itt is. :) Nagyon jól néznek ki a torták, és a gitár úgy látom teli találat volt! ♥♥♥

Verus írta...

Köszi Lazac. Bizony, szereti is, azóta is nyúzza.
(a hülye rendszer csak laptopról enged ide írnom, hozzád minden további nélkül tudok kommentálni a telefonról, tabletről, de ide meg nem megy máshogy :O )

Lazac írta...

Nekem is így volt, amíg sablont nem váltottam, azóta még posztolni is tudok telefonról, bár nem szeretek.:):)

Verus írta...

Hát, sablon váltottam.. a kommentelés még mindig nem megy.. írni tudok posztot (igaz, azt eddig is tudtam mobilról..) tulképpen nem fontos, csak van, hogy kényelmesebb a telefont nyomogatni, mint laptopzni :D

Lazac írta...

Láttam a sablon váltást, hát sajnálom, hogy ez sem jött be, de szerintem annyira talán nem is lényeges. :) :*