2019. február 11., hétfő

Eü-s napok

Mikor Beni beteg volt, beszéltem az orvoshoz, mikoris megkérdezi, hogy bánnám-e, ha megnyomkodná az ÉN nyakamat.. mondom, neeeem... Kérdezi, hogy mi a helyzet a pajzsmirigy uh-gal..? Mondtam neki, hogy június óta várok az időpontra.. Ok, akkor ő megsürgetné, jó? És ne aggódjak, szerinte max egy ciszta lehet..
Hát bakker, oké, nem aggódok, nemafrancokatnem .. Másnap már hívnak is Limerickből, egy magán kórházból, hogy akkor következő csütörtökön jó lenne nekem az ultrahang? Persze.
Elmegyek az ultrahangra, sikerült olyan emberhez kerülnöm, aki semmit nem mond, majd jövő héten ott lesznek az eredmények a háziorvosnál. Fasza.
Újabb egy hét, hívom a háziorvost, hogy mizu.. Ő belehadarta az eredményeket a telefonba, annyit értettem, hogy csomók vannak mindkét oldalon.. úgyhogy újabb vérvételre menjek el, ma reggel. 
Ma elmentem kora reggel, a nővér levette a vért, újabb egy hét, mire meglesz minden eredmény, de akkor már kértem, hogy nyomtassa ki a leletet.
Az egész hétvégén ráparáztam, ma éjjel konkrétan nem tudtam aludni, mert elképzeltem, ahogyan meg kell harcolnom azért, hogy elküldjenek endokrinológushoz, mert simán benne van a pakliban, hogy a háziorvos szerint "nem komoly" és akkor majd ha "komoly" lesz, na majd akkor jó komolyan megszívja az ember.
DE az ultrahangos külön megjegyezte, hogy vérvétel és endokrinológus javasolt. Amúgy göbös pajzsmirigyet gyanít.
Ma amúgy sem mentem dolgozni, mert így 18 hónapos várakozás után eljutottam a nyakammal (mmármint a nyaki gerincemmel) az ortopédushoz. Halleluja. Nagyon cuki doktornő kaptam, alaposan megvizsgált és újabb fizióra írt ki, mert merev a bal oldalam,  az MRI (amit külön csináltattam még Pécsen) leletemet megnézte, igaz másfél éves.. és akkor annyira nem volt gáz, kis protrúzió, kis meszesedés.
Mindegy, túlvagyok ezen, majd egyszer valamikor eljutok fizioterápiára, addig csinálom az eddigi tornáimat.
De nincs jó kedvem, egyáltalán.

1 megjegyzés:

Lazac írta...

Óóóó :( :* ♥
Gondolok Rád, hogy gyorsan javulj meg. ♥