2018. január 31., szerda

Utsó nap

.. a januárból.
Alapvetően lazulós hétvégékkel, Tomi szinte minden hétvégén hazajött egy-két napra, Kari pedig egy hosszabb időre, Helsinki után. Megmutatta merre jártak, áthajóztak Tallinba is (nem irigy ám mindenki), sajnos havat nem kaptak Finnországban, csak hideget. :D 
Csodaszép városok, bucket-list re került nálunk mindkettő.

Kaptam lila krumplit, így végre én is próbálkozhattam a pürésített meg a roppanós elemekkel.
És extraként főztem a családnak lila levest :P 
Francia hagymaleves megspékelve lila krumplipürével. Pikáns lett és örültem, hogy akkor ezt is kipróbáltam. Ez ízlett is majdnem mindenkinek, a lila krumpli csipsz totál bejött, a püré nem lesz közkedvenc.




Mire Alan és Tomi is meggyógyultak, Marci lett beteg, most meg Beni. 
Komoly harcok árán tudtuk itthon tartani. Szeret persze suliba járni, de itt az iskolába járást díjazzák: ha full attandance -t produkál egy-egy terminusban, oklevelet kapnak a gyerekek. Nekem nem szimpatikus amúgy, hiszen tavaly pl Beni komoly lelki válságon ment át, mikor skarlátos lett vagy mikor kétszer is tüszős mandulagyulladása volt. Hogy mi lesz majd.. és mellette az igazgatóhelyettes kifejtette neki, hogy a skarlát mellett is mehetett volna pár napot...
Úgyhogy most 3 napot mindenképp marad, pénteken megy majd, mert akkor írják a képességfelmérőt a gimiben. Ebben a terminusban meg majd nem lesz oklevele. 

A laptopomat meg megcsinálta Alan, szóval egy gonddal kevesebb. :D 

2 megjegyzés:

Lazac írta...

Kissé érdekes a színe így a pürének, de a másik tányér nagyon mutatós. :)

Verus írta...

😂 asracok is azt kifogasoltak..mmint a szinet.. Meg aztan az izet..hogy pont olyan, mint a rendes edes burgonyae. 😂 (Mert azt diszkreten elhallgattam, hogy ez is az, csak lila, mert akkor tudtam, h meg sem kostoljak)