2013. október 24., csütörtök

Tablet mizéria

Hát ma lezárult egy idióta garancia probléma.
 Történt az, hogy Jancsi szülinapi tabletje a nyàron elromlott, egyszerűen nem lehetett bekapcsolni. Argosban vásároltuk, így oda vittük vissza. Közel 6 hetes javítási idő után, és egy pár email váltás után, visszakaptuk, elvileg megjavítva.
Egészen 5-6 hétig működött is, majd Jancsi szólt, hogy nem működik a touch-screen egy ponton..OK. Akkor újra argoshoz vissza, ahol is kifogtuk a 2 leggusztustalanabb eladót. Nos, a tabletet bevették javításra, és a viselkedésük miatt írtunk az angol head office-nak. Onnan felhívtak minket, biztosítottak afelől, hogy belső vizsgálatot fognak indítani, és, hogy egy-kéthéten belül visszakapjuk a gépet.
Eltelt 5-6 újabb hét, nem történt semmi. Telefonra nem reagáltak, így maradt a levél megint..nos tegnap rájuk írt Alan, hogy akkor most tulajdonképpen az van, hogy panaszt mertünk tenni, akkor úgy büntetnek, hogy sosem kapjuk vissza a tabletet...? Szinte azonnal visszaírtak, hogy jajjjj, dehogy, a kész tablet ott vár minket az áruházban. Alan meg is írta, hogy akkor ma első dolgunk az lesz, hogy átvegyük.
Így is történt, és mit tesz Isten...nem a megjavított tablet várt minket, hanem egy vacsi új. Igen ám, de 2 generációval újabb, mint amit ott hagytunk.. Elvileg ez 2szer többe kerül, mint az eredeti.
Hát, Jancsi nagyon örül neki. Remélem, hogy ez tartósabb lesz.

1 megjegyzés:

verbena írta...

Köszi Strigadur :)
Mondjuk érdekes, mert ez volt az első komolyabb negatív élményünk, hogy mennyire lesz@rtak és milyen arrogánsak voltak..De a lényeg, hogy itt még van értelme pattogni.