2024. április 18., csütörtök

Ezek vannak…

Laci bátyám halála nagyon megrázott.. szerencsére a kiscsaládom sokat segít és amíg itt voltak, a kis Mimikét ölelgettem extrán, a kis szeretetgombócot. 
A munkahelyem is extrán támogató, addig maradhatok itthon, míg nem érzem magam elég jól ahhoz, hogy visszamenjek dolgozni. 
Közben persze az élet nem áll meg: Beninek tegnap volt a zene gyakorlati vizsgája, ma online állásinterjúja lesz (nyárra.. 🤞 remélhetőleg megkapja), a 3 nagyfiunknak megvolt az első közös külföldi útjuk: Gran Canariára mentek, túráztak nagyokat, meg strandoltak. Kifogtak egy hőhullámot, 30 plusz fokok voltak. Miközben idehaza meg még mindig fűtünk, és esik az a rohadék eső talán tavaly szeptember óta szinte folyamatosan és orkán is volt, a kerítésnek tényleg annyi, de a tulajék erre is szarnak.. szerintem agyon kell, hogy üssön valakit az a rohadt kerítés, hogy cselekedjenek. 
Marcinak befejeződött a 2. éve is az egyetemen, most a vizsgáira készül, 2 hét múlva lesznek, de előtte még egy forgalmi vizsgát is bevállalt jövő péntekre. 


1 megjegyzés:

Lazac írta...

Kicsi Mimike enyhítette a fájdalmad valamennyire. ♥♥
Beninek én is szorítok. A nagy fiúk jó helyre mentek, nekem nagyon bejött anno Gran Canaria. terveztem is visszamenni oda vagy Tenerifére, de nem jött össze. Nem baj, így is voltam legalább egyszer arrafelé is. :)
Marcinak drukkolok, biztosan jól veszi az akadályokat, stramm gyerek, ő is. ♥ Neked sok erőt, kitartást, jobb lelki egészséget. ♥♥♥