2024. március 25., hétfő

Az elmúlt két hét..

 Tulajdonképpen csak most vettem észre, hogy 2 hete nem írtam: egyszerűen nem volt időm. 
Pedig történtek dolgok: szervezzük a nyaralást, egyre jobban körvonalazódik, hogy merre is megyünk, de előbb a kocsit akarjuk átnézetni/megcsináltatni a szerelővel (a fék darál, ha nagy sebességben fékezünk) és ha minden ok, azután vennénk csak meg a kompjegyeket. Ha nem, akkor repülünk, de akkor értelemszerűen másképp kell alakítani (azaz le kell mondani) az útközbeni szállásokat.
Plusz Brigi -Alan unokatesója- jön a nyáron a két fiával egy hétre, pont a nyaralásunk után, úgyhogy azt is figyelembe kellett venni a nagy tervezésben. 

Mától Beninek tavaszi szünet, de nem lazíthat, a próba érettségi eredményei nem igazán lettek fényesek, plusz az ír és a német szóbeli is ilyenkor van. 
Tegnap túlesett az ír szóbelin (igen, vasárnap..) szerdán meg a német lesz.
Közben még egy extra musicalben is részt vesz, amit csak úgy engedtünk, hogy ha  tanul mellette.

Marci kicsit megbetegedett, és még mindig nem 100-as sajnos, de csak egy napot hagyott ki az egyetemről. 

Vettünk egy benzines fűnyírót. Ideje volt már, de jóazamivan alapon csak toltuk.. úgyhogy Alan lenyírta a tavaly október óta megnőtt füvet, egyszer.. majd minap még egyszer.. de közben olyan hideg napok lettek megint, hogy a hévégen extrán kellett fűteni, plusz a maradék szenet is elhasználtuk a nappaliban.

Jön a Húsvét, szuper 4 nap off nekem is. Rám is fér: oltári ember hiány van, és konkrétan este 9-kor leragad a szemem.. 
A nagy takarítás érdeklődés hiányában elmaradt, nem pucoltam ablakot a hidegben, viszont átültettem Olivért (ő Alan jukkája)  meg a kumquatomat. 

Szóval élünk, meg vagyunk, és várjuk Mimikét nagyon, jövő héten jönnek. 

1 megjegyzés:

Lazac írta...

Jujj, kicsi Mimike utazik haza? ♥♥♥ De jó! Ezt akkor most már én is várom. :):) Marcinak jobbulást, Beninek egy kalappal. Kezet is foghatunk, mert ahogy írtam, én is hanyagolom a takarítást most először életemben így Húsvét előtt. De annyira szédelgek, hogy a fene aki létrára mászik a harmadik emelet magasságában egy nyitott ablakban. Akkor inkább maradjon így ahogy van. :) És ne is mászkáljon senki az ablakaim közelébe se! :D:D:D
Jó tervezést kívánok, biztosan nagyon klassz lesz, ahogy az lenni szokott mindig is. ♥