2023. november 4., szombat

Wales .. majd hirtelen november lett

A múlt hétvégénk igen intenzív volt, vasárnap áthajóztunk Wales-be, Catherine életében először kompozott.
Mi meg most először voltunk “gyalogos” utasok.
A dublini kikötőben egész napra €9 volt a parkolás, közvetlenül az utas terminál bejáratában meg is tudtunk állni. Ott is volt egy “becsekkolás”:  ami csak annyi volt, megnézték a foglalási számot, kinyomtatták a jegyeinket és kész. A kompra egy busz vitt fel minket, onnan minden ugyanolyan volt, mint amikor autósok vagyunk. Mi ketten, Alannel bevetettük magunkat a stena plus lounge-ba, ahol ingyen snack-ital-kávé járt (mivel gold member vagyok a cégnél, ingyen 2 jegy járt, így mi, az öregek :) ki is használtuk, jóhogy)
A kompon a duty free tényleg nagyon jó árakon üzemelt, így a visszafele úton be is vásároltunk. Karácsonyra megvettük az italokat, magunknak gint és whiskey-t, vettünk ajándékba is, kaptam egy új parfümöt is, nagyon tetszik.
Az út szuper kellemes volt, oda is, vissza is, Holyhead egy kisváros, körbesétáltuk, és csak a meki volt nyitva, így ott kajáltunk lol
Képek: (az a két igen randa gyárkémény a dublini Poolberg áramfejlesztőjének a kéményei, és ez a két szépség az ország legmagasabb építménye.. )

A hétfőnk még szabadnap volt, akkor kipihentük magunkat, de keddtől újra pörgés van, és bár Beninek őszi szünete van, de mindennapra volt valami programja, mi meg üzemeltettük a taxi-járatot. (És ha épp nem ő, akkor Jancsiék mentek moziba, ahonnan haza kell hozni őket.) Ma nyílt napra ment a Trinity Collegeba, Jancsi elment vele, hogy megmutassa a cool helyeket is. Mi meg Marcival a szobáját akarjuk kifesteni.. illetve akarja a fene, de megjelentek a penész foltok, muszáj lekenni vmi penészölővel. Az ír házak csodája a mindenhol jelenlévő fekete penész.

Lazac írta...

Csak mondom, hogy Tokajban fekete penészes az összes pince, olyan finom pókhálószerű. :) Lehet, Nektek is bort kéne tárolni Beni szobájában. :) Szuper kirándulás volt ez, így potom pénzért. És még piát is tudtatok venni, ami szintén jó buli lehetett. :*

Verus írta...

Haha, akkor tulképpen az összes ír csinálhatna borospincét a házukból.. tuti nem bánnák lol nálunk nincs esélye a penésznek a kiteljesedésre, igyekszünk minden erőnkkel visszavetni a terjeszkedésében ;)