2023. június 5., hétfő

Júniusi bank holiday

 Nagyon vártam ezt a hosszú hétvégét, persze, hogy az extra szabadnap miatt :)
A nyár, az ír nyár, továbbra is kitart, 24-25 fokok, és eső több, mint 10 napja nem esett. 
Csütörtök este villámlátogatott Kari, mert pénteken megint vezetni vittük, plusz most már Marci is elkezdte (az oktatónő egymás után tette be a tesókat, vannak még emberek, akik tudnak gondolkodni) így egy füst alatt letudták ők a vezetést, mi meg a hétvégi nagybevásárlást. Kari péntek este ment is haza, Beni aznapra kimenőt kapott, mert befejezték a vizsgákat, hivatalosan is elkezdődött neki a nyári szünet. Úgyhogy mi hárman, -Alan, Marci és én- este nyolckor elindultunk a hegyre, naplementét nézni. Marci még beugrott a benzinkútra, vett 2 üveg sört meg nekem egy cidert, hogy majd a hegytetőn megisszuk.
Nem mondom el, hogy menetközben pontosan hányszor átkoztam el magamat, amikor feldobtam a fiúknak ezt az esti hegymászást..sokszor. :) de amikor már fent voltunk, minden nyűglődést elfelejt az ember, olyan csodaszép a panoráma. Negyed tízre értünk fel, a nap háromnegyed tízkor megy most le, és este 11 után értünk csak érünk haza. 



















Szombaton lemostam az összes lenti ablakot, ajtót, a kertben szöszöltem, kimostam Jancsi cuccait, ebédkor kint ettünk (csináltam egy nagy vájling meggylevest -végre a lidlben pár éve lehet fagyasztott meggyet venni, addig csak aranyáron tudtam a lengyel/magyar boltban- Beni legnagyobb örömére) a leves után csirkepöri volt nokedlivel, levezetésként meg fagyi. Alan még elment este egy körre, mert -bár hétvégén nem szokott tekerni- a nemzetközi biciklisek napja volt, én meg befejeztem a könyvet, amit olvastam. Én nem csak a tévében szeretem a sorozatokat, de könyvekben is, ez a legújabb Cormoran Strike könyv volt, magamhoz képest is nagyon gyorsan kiolvastam, izgalmas volt, tetszett. (Tegnap meg elkezdtem a legújabb Nesbo könyvet, várólistán volt már :))

Tegnap lazulós délelőtt volt, Alan rántott sajtot csinált ebédre, én mellé petrezselymes krumplit, leszüreteltem a petrezselymet a kiskertből, majd’ egy órán át szecskáztam, megy is a fagyasztóba belőle jó sok.
Ebéd a kertben, Alan még gyártott kókuszgolyókat is, mert délután kisgyerekes vendégeink jöttek. 
Velük a kertben beszélgettünk, (na meg koktéloztunk) a gyerekeik Larsiet nyüstölték, este fél 9-ig maradtak, a kutya dög fáradt volt addigra. Hiába na, csak egy öregedő úr. 
A mi két gyerekünk elment este még a haverjaikkal “lógni”, Beni csak itt a városban volt, Marciék meg egy közeli város night clubjába mentek.

Mára kb semmi terv nincs, just chillin’ :)) Marci dolgozik, szerintem mi csak tengünk-lengünk.
És mivel már június van, mondhatjuk, hogy a jövő hónapban megyünk nyaralni :))) 

2 megjegyzés:

Lazac írta...

Nekem is emlékezetes marad ez a hegymászás. :):) De ahogy mondod, amikor az ember odafent van, akkor csak a szépet nézi ámulva. ♥
Tegnap én is sajtgolyókat csináltam ebédre, petrezselymes újkrumplival LOL. :) Jó lazulást kívánok, bár ma már vége is van. :)

Verus írta...

Szoktuk is emlegetni a közös hegymászást :) szerintem szuper jó volt. 💝😘