2022. november 1., kedd

Hosszú hétvégénk

 Jancsi (meg persze Hanna) kivételével mindenki itthon volt.
Kari már péntek este, Tomi szombaton délután ért haza.
Jancsi amúgy Németországban volt, a barátnőjénél és elképesztő, de 20on fokok voltak, egy szál pólóban voltak napközben. 
Nálunk sincs igazán hideg, de brutális mennyiségű eső esett az elmúlt napokban (hetekben), vasárnap illetve tegnap kb mintha a zuhanyt nyitotta volna ki vki odafent, olyan slunggal ömlött.
Szegény kisgyerekek ebben az időben Trick or Treat-eztek. Mi idén visszavettünk, semmi díszt nem tettem ki, nincs is már kisgyerek itthon, nem költök ilyenekre most, vettünk cukorkákat és kitettem az ajtóba egy asztalkára, hogy be se kelljen csöngetniük, mert Larsie idegbe teszi magát a sok csengetéstől.
Talán a nagy esőzések miatt, de idén a petárdás hülyék is elmaradtak (bár Kari küldött videót tegnap este, mikor hazaért Dublinba, olyan durrogások voltak, hogy sztem az összes dublini kisállat sokkot kapott.)
Megünnepeltük a házassági évfordulónkat, és bár már kaptuk a srácoktól ajándékot, a normandiai utat, de Tomi hozott még 2 üveg italt, meg szivarokat. Karival csináltunk egy tortát is: fehércsokis, kókuszos, epres. Sztem nagyon finom lett.
Úgyhogy szépen leteszteltünk mindent is, én ugyan csak tegnap kóstoltam meg a whiskeyt, amit hozott, de nagyon finom, különleges volt.
Közben a két kisebbiknek programja volt, Marci vasárnap délután ment el egy ottalvós bulira, Beni meg tegnap ment el egy házibuliba. 
És hogy még véletlenül se legyenek a srácok egyszerre itthon Marcinak a múlt héten volt az őszi szünet, Beninek meg ezen a héten.

Aztán ahogy vártuk haza a nagyobbakat, Jancsi szobájába belépve megcsapott a penész szaga.. (itt akartam volna Tomit elszállásolni) hát a két nagyszekrénye tiszta penész.. meg az íróasztala.. Karival kipakoltuk az összes ruháját, átvittük a vendégszobába, és ma Alan áthipózta, hátha elég lesz.. ha nem, akkor sajnos tűzifa lesz belőlük. Az a szoba amúgy is egy rémálom, rohadt szar a szigetelése, de úgylátszik, most hogy nem lakik benne senki és csak heti 1-2szer szellőztettem, rögtön nem elég. És tudom, hogy mákosak vagyunk, mert nekünk csak évente egyszer kell átfesteni a kritikus részeket, de sok ház szinte menthetetlen már a penésztől. 

2 megjegyzés:

Lazac írta...

Fú a penész az borzasztó! Lehet kapni (néha) páramentesítőt , itt általában a Lidlben vagy az Aldiban van. Nem tudom mennyit használ, de talán egy próbát megér, abban a szobában. Jó, hogy megint sokan voltatok otthon, ez olyan jó érzés. ♥

Verus írta...

Köszi, néztem már én is, de ugye most ez az áramválság is van, akar a fene extra fogyasztót a lakásba.. úgyhogy el kezdtem alternatív megoldásokat nézni, kipróbáljuk a nedvesség csapdát, hogy mennyire hatékony.
Jó bizony, ha itthon van mindenki, akkor jó teli van élettel a ház.. mostmár csak 4esben élünk, és bár Beni nagyon tud élni, Marci sokkal szelídebb, így nincs nagy zsibongás.