2021. január 22., péntek

LD 3.2-3

Alan háta illetve a dereka sokat javult, még nem 100%-os, de már jön-megy, sőt -mivel kissé fél munkát végeztünk a fiúkkal a csatornánál- megtörtént az oktatás, hogyan is kell szakszerűen kigörényezni a csöveket. Videót végül nem csináltam. 😜
Én ma az extra szabadnapomat töltöttem itthon, mivel ugyan le van zárva az ország, de a rend őreinek kell a képzés, így a hétvégén is gőz erővel dolgoztunk, hogy kedden meglegyen a tisztavatás és a vacsifriss rendőrök mehessenek az utcára. Emiatt még jobban összefolytak a napok, a kora hajnali kelések meg a késő estig munka miatt ma konkrétan 8-ig aludtam. 
Tegnap is csak fél napom volt, mert le kell “csúsztatni” a túlórákat, így volt erőm és kedvem kimenni Alannel a parkba sétálni délután 





illetve ma meg délelőtt mentünk megint egy kört, olyan szépen sütött a nap. Napok óta szutyok, esős, hideg időnk volt, jól esett ez a séta. És Alan dereka is bírta.  Meg a kedvünk is kicsit jobb lett..








Amúgy ez az 5 km a legidegőrlőbb ebben a lockdown-ban. És tényleg mákosak vagyunk, mert legalább van tavunk, erdőnk, parkunk itt falun belül és valahol tudtuk, hogy ez a szigorítás nehezebb lesz lelkileg, mint a tavaszi, mert full be van zárva az ember, a kertbe sem kívánkozik ki, és rákészülni is megpróbáltunk, de van, hogy semmihez sincs kedve az embernek.
Egyenlőre nem látjuk, hogy meddig marad ez a helyzet. Pff. 

4 megjegyzés:

Lazac írta...

Annak örülök, hogy Alan dereka jobb lett. 2 hét volt nekem is, tegnap már a masszázst is bírtam, nem kellett ordítozni :) Itt nálunk nem ilyen a szigorítás, gyakorlatilag bárhova mehetsz az országba, a forgalmon sem látszik, hogy nem így van. Csak az éttermek, szállodák meg mindenféle sporthely van zárva. Ki a szabadba lehet menni, és nekünk is itt van a Duna part, ami egy jó kis hely sétára, biciklizésre stb. Nagyon szép képeket csináltál, nekem ez egy örök emlék lesz ez a park, mert csodálatos volt reggelenként ott sétálgatni, amíg Alan futotta a köröket. :) Jó párszor lekörözött közben :)

Lazac írta...

Ja, és este 8-ra haza kell érni, vagy ott aludni valahol, mondjuk barátoknál, mert szállodában, panzióban nem lehet most.:)

Verus írta...

Emlékszem azokra a reggelekre.. bakker az se tegnap volt..

Lazac írta...

Hát nem, a francba! :D:D