2021. január 3., vasárnap

Hello 2021

 Szilveszterkor szépen átbiliárdoztuk magunkat az új évbe. Itteni 11 órakor Hannával értekeztünk, majd közös videóchat éjfélkor. 
Újév napján ettünk lencse-sült virsli kombót, úgyhogy mondtam Alannek, hogy teszteljük le.. aznap húzták a euromillions-t, ő pedig egy agykontrollos technikával bemondta nekem a számokat, hogy mit tegyek meg.. szépen lett is egy 2+1-ese, kemény €6-t nyertünk..DEEE ez nem rossz, kezdetnek igenis bíztató. 
Amúgy is izgalmasan indult az idei évünk.. Kari hazament 28.-a este, majd a lakótársai is szépen visszatértek a szülői házból. W-t az apukája szállította fel a dublini lakásba, mert Kerryből jött és nincs tömegközlekedés.. épp becuccolt W, mikor a mama utánuk telefonált, hogy ja, a bratyó, aki szétbulizta magát Karácsonykor, close contact, így le kellett tesztelni és pozitív lett. (Itt most nem megyek bele abba, hogy akkor mi a francért ment fel W és a papa Dublinba, maradtak volna otthon a bátyóval, míg ki nem derül, hogy mi van. W csak azért akart visszamenni a dublini lakásba, hogy ne otthon üljön a szüleivel..) Úgyhogy akkor W-nek is jelentkeznie kellett tesztelésre, de épp aznap jelentette be a kormány, hogy olyan durván elb*ódtak a számok és annyi embert kellene tesztelni, hogy erre sem pont nem voltak felkészülve, úgyhogy a tünetmentes kontakokat most egy ideig nem tesztelik le. Na, W-t még éppen letesztelték, így csak vártunk...mert most nem csak amiatt izgatja az ember magát, hogy esetleg lebetegszik a gyerek, hanem most ugye így dolgozni sem tudott addig menni Kari, de erre a várakozós időszakra nem jár semmi sem, illetve esetleg az új munkahelyén sem tudna kezdeni, meg hogyan fogunk tudni innen neki segíteni, pl. bevásárolni.. meg ilyenek..  Na, a lényeg, tegnap este megérkezett, hogy negatív a lakótárs. Hallelúja.

Ma reggel fél hatkor arra ébredek, hogy valami manus halkan dörmög a lakásban.. bepánikoltam, hogy mi van, ha betörtek, (hülye én 🤣) de aztán hallottam, hogy Beni az🤦‍♀️... kiderült, hogy a haverjával Playstation-özött beszélgetett este óta, és “nem vette észre” hogy már ennyi az idő.. na, ágyba parancsoltam, de erre meg jól felébredtem, úgyhogy olvastam kicsit, majd sikerült visszaaludnom 8-ig. 
Isszuk a reggeli kávénkat és ahogy beragyogott a nap, meg csillogott az egész kert a megfagyott fűtől, no meg a Devils bit is hívogatóan napfényes volt, egymásra néztünk, hogy akkor uccu neki, menjünk fel a hegyre, a rántott hús megvár. 😂 Marci is ébren volt, úgyhogy ő is jött. Tea, kávé, keksz a hátizsákba.. 
Csodaszép, télies időnk volt, és a hegy teteje felhőbe volt burkolva, úgyhogy azt beszéltük meg, hogy csak a Mária szoborig megyünk, addig tuti süt a nap, de mikor meg már ott van az ember, csak tovább megy a keresztig.. nagyon misztikus volt, ahogy a ködös, deres hegyen voltunk. Jól esett mindannyiunknak ez a kis mozgás. A hegy amúgy tömve volt, de igazán akkor kezdett egyre több ember lenni, mikor mi már jöttünk haza. 





















Ja, meg ilyennel is elütjük az időnket.. újrafotózunk képeket.. 




Nekem holnaptól meló újra, a sulik nem nyitnak ki mégsem holnap, egy hét extra szünetet rendeltek el. 

3 megjegyzés:

Lazac írta...

Örülök, hogy Kari megúszta és mehet dolgozni. Az is jó érzés nekem, hogy tudom hol van a Mária szobor ♥♥
És az újrafotózás szuper ötlet. Nem is tudtam ( pedig már 9 éve ismerjük egymást - Te jószagú úristen, hogy szalad az idő!) hogy Alan ismeri az Agykontrollt. :) Miért pont erről nem beszéltünk sohasem, én is elvégeztem anno, még az Ultrát is Domján Lacinál.:)

Alan írta...

Látod milyen kevés az a kilenc év :):):) legközelebb pótoljuk. Ezt is :)

Lazac írta...

Mindenképp! :)