2014. március 29., szombat

Mert igenis vannak még csodák :D

Aki régebb óta olvas, talán emlékszik még arra, hogy egyszer, réges régen, még 3 évvel ezelőtt, volt egy műtétem (aki nem tudja, hogy miről van szó itt olvashat róla)...ami alapvetően a célból lett meg ejtve, hogy elősegítsük a No. 7-ke érkezését. Minden ok volt, csakhogy...
Eltelt 3 év: volt mélypont (több is), próbáltam elengedni a vágyat, de nem ment... Persze közben józanul kell viselkedni, hiszen van 6 gyönyörű és egészséges gyerekünk, akikért hálát is adok az életnek.
Majd nemrégiben éreztem magunkon, hogy feladtuk..
Erre, miután már elég sokat késett, és már a ruháimba (melltartók LOL) sem fértem bele, vettünk tesztet, és .... IGEN :)))

POZITÍV lett.

Sírtam, nevettünk.... a fellegekben járunk azóta is.
A gyerekek is meglepődtek aztán, mikor elmondtuk nekik, de nagyon boldogok voltak, depláne Beni, aki felüvöltött, hogy végre nem ő lesz a legkisebb a családban. 
Jártam az orvosnál, ő is csinált tesztet, írt fel folsavat (mert már tök régóta nem szedek ilyesmit), én pedig vettem magamnak magnéziumot ( a kisebb görcsök miatt..), Alan pedig mindenféle okos étellel segíti a Baba fejlődését.





11 megjegyzés:

Márta írta...

Szívből gratulálok!!!!Önkéntes keresztanya-jelöltek hova iratkozhatnak???? <3

verbena írta...

:))))Köszi Márti, az első vagy a listán :) <3 Januárra foglalhatod is a jegyedet :)

Zsuzsi írta...

hát ez hihetetlen, vigyorgok itt :))))) szívből kívánok minden jót!

Ági írta...

Nagyon gratulálok! Minden szempontból le a kalappal előttetek! :)

verbena írta...

Köszönjük nektek is Lányok :) :)

Maris írta...

Jajj de boldog vagyok!!!!!
Gondolatban, virtuálisan megdajkálhatom néha, ugye???

Orsi írta...

Gratulálok!:) Jó egészséget kívánok!:)

malyvacsiga írta...

Nagyon meglepődtem, mert bár anno olvastam a bejegyzést, de nem esett le, milyen műtét volt. :)
Sok boldogságot nektek!

Zsóka írta...

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Jó egészséget :)
Csak vigyorgok itt :)

Mandula írta...

Azta! Ez a lejobb-legszebb-legboldogabb hír amit mostanában kaptam :-)
Én személyesen is elemennék majd megdajkálni (hamarosan közelebb leszünk hozzátok :-)
Sok puszi és ölelés!

Alan Z. Why írta...

Mindenkinek köszönjük a jókívánságokat, értékeljük. Sajnos azonban a Gondviselés úgy hozta, hogy ez a baba nem fog megszületni. A bejegyzést nem szedjük le, mert ez is a része az életünknek, de kell egy kis idő, hogy ezen túl legyünk.