2013. március 29., péntek

változások

A mai napon Buddy Alanre változott ezen a blogon is. Neki egyszerűbb így, nem kell ki-bejelentkeznie a két külféle azonosítóval a blogok között. A google blogger meg ilyenkor kapva kap, és még és még és még szeretne infokat a felhasználóiról.. Arról nem beszélve, hogy az Buddy fedőnevet BudSpencer ihlette, és abból a névből már jócskán kifogyott. :)
Elkezdtem az oldalsávon megváltoztatni a nevét, de eddig 2 képnél tettem meg, és perszehogy elméreteződtek a fotók.. és most semmi kedvem nincs azzal baszakodni szórakozni, hogy ezeket újra méretezzem..

Úgy döntöttem, hogy újra publikussá teszem a blogot, bár ha továbbra is csak "stalker"eink lesznek, akkor bezárom, és írom magunknak tovább. Primitív megoldás, de egyáltalán nem esett jól, hogy a napi 200 (!) látogatóból egy ember képes csak nyomot hagyni itt.
A hab a tortán pedig az volt, hogy ez a szelete az életünknek bőséggel elég arra, hogy a velünkvaló kommunikáció leredukálódott egyoldalasra, amiben a hallgató szerepet kaphattuk meg. 

Hát így.


9 megjegyzés:

Márta írta...

Én köszönöm, hogy újra olvashatlak benneteket. Hiányoztatok, a mindennapi rutinom része volt a két blog olvasása.Igyekszem reagálni is, addig is sok puszi mindenkinek! Márti :-)

verbena írta...

Márti <3 köszi, puszi neked is!

malyvacsiga írta...

Ó, hát akkor gyakrabban fogok kommentelni. :)

Szunyo írta...

Ó, remek, hogy megnyitottatok!
Az én házépítős blogom hozzászólásait nézzétek meg! :))
Pedig azért írom, hogy segítséget adjak másnak, ha hasonló cipőben járna. Viszont nekem senki sem segít ötletekkel, tanácsokkal. :P

verbena írta...

MCS, :)

Juca, épp minap néztem.. megdöbbentem, őszintén.

Orsi írta...

Nem tudtam hová tűntetek,örülök,hogy újra olvashatlak benneteket,bár tudom én sem tartozom a bő szavú olvasók közé :/

verbena írta...

Orsi, Lazac, koszonom.

Ági írta...

Véletlenül keveredtem ide valamikor... nem is tudom, mikor. Aztán ideszoktam. :)
Hihetetlen, amit elértetek. Akár családilag, akár egyénileg. Jó benneteket olvasni, de nem akartam ismeretlenül kommentelgetni. Akkor ezentúl fogok. :)

verbena írta...

Ági, üdv akkor itt :) és köszönöm neked is. :D