2013. február 11., hétfő

mekkínzó

2 hete bekerültem a fizioterápiára.
Ez a közeli város egyik öregek otthonában van (ami egyébként nagyon modern, új építésű hely), hatalmas tornateremmel és 3 gyógytornásszal. Én Ailish-hoz kerültem, aki egy nagyon aranyos, kedves nő.
Mivel jelen állapotomról semmiféle kép illetve diagnózis nincs (höhh), így abban maradtunk, hogy a McKenzie-féle tornagyakorlatokkal megerősítjük a nyakizmaimat.
Amúgy azt mondja, hogy az én koromban (depláne a 8 évvel ezelőtti koromban) nem szokott ilyen mérvű elváltozás jelentkezni a nyakcsigolyákon, ennek valószínűleg az okai lehetnek, hogy túl magas vagyok és túl hosszú a nyakam :))) 
Kitaperolta a csigolyáimat, nem kellemes ez sem.
A torna tűrhető, bár 5 napja éles fájdalmat éreztem a két csigolyám között, valszeg vmi ideget sikerült becsípnem, de ezt ma kimozgatta onnan, és bár nem 100%-os, asszem jobb.


Nincsenek megjegyzések: