2012. november 3., szombat

hillwalk

A majdnem fagypont ellenére ragyogó napsütéses szombatunk volt, így nem kellett sokáig győzködni magunkat arról, hogy kicsit kimozduljunk (a park most le van zárva, talán tavasszal lesz teljesen kész), és elmenjünk a devilsBitnek arra a részére, ahol én még nem jártam, csak Buddy és Tomi hegyibringázni, illetve a nyáron vitte ide Buddy jó párszor a fiúkat túrázni. (Beni ezt nekem úgy mesélte, hogy ide jártak kantúrázni.. igen, ezt mondta...Open Season rulez.. :D )
4 réteg ruha, termoszban forró tea, sapka-sál-kesztyű, túrabakancs.. és mentünk. Eredetileg úgy terveztem, hogy talán egy-két órát leszünk a levegőn, de 3 és fél lett belőle. :)
Jó kis túra volt. 
Kellett ez már nagyon: a fiúk kirohangászták magukat, mi világmegváltó gondolatokat cseréltünk megint. 
Az itthon maradtaknak is tartalmas volt a napjuk: Kari egész héten próbál a musical-re (nem írtam erről, de jövő 7en bemutató), Tomi pedig napi 6 órát tanul a szünetben is.. :O bezony.. nem hittem volna, hogy ennyire komolyan veszi az érettségit.























Nincsenek megjegyzések: