2012. november 13., kedd

a kórságos poszt

Pár napja már a család apraja-nagyja panaszkodik torokfájásról, meg orrdugulásról, de senkinek semmi komoly baja nem volt, kis extra C-vitamin, orrcsepp, neocickány meg strepsils elég is volt.
Így viszonylag váratlanul érintett minket Beni hétfő hajnali kruppos-rohama.. 
Valahogy reménykedtem, hogy kinőtte, tavaly télen már nem is volt, így első nekifutásra ablak ki, meg Ventolin be, aztán rongyolás le a hűtőhöz, a tartalék rectodelt kúppal vissza.. de szerencsére nem kellett beadnom. Vagy időben elkaptuk, vagy Beni mégis csak elég nagy már és nem volt olyan durva a gégeszűkület, vagy én vagyok tapasztaltabb és sikerült higgadtabban kezelni a helyzetet és nem rögtön a kúppal indítani.
Jobban van már, rekedt a drága.
Ahogy lentebb említettem ez volt a fő ok, amiért orvoshoz mentünk tegnap, de szerencsére semmi egyebet nem kell tenni - orrcsepp, hideg pára, esetleg ventolin- és egyre jobban lesz. Van.

3 megjegyzés:

verbena írta...

Ok, köszi, mindenképp.
de most jön tesóm és őt megkérem, h hozzon ilyen homeós cuccot, mert itt nem találtam még meg (=lusta voltam jobban utánanézni) ezt a komplex tablettát.

Szunyo írta...

Jobbulást! (Most Lellénél is hallom már a rekedtséget. :S)

verbena írta...

Ó jaj Juca, remélem, hogy nem durvult el...
Amúgy Jancsi is berekedt ma reggelre.. francba a vírusokkal. :@