2011. május 23., hétfő

Királynő - Obama

Egymást váltották - váltják: a múlt héten a Királynő volt itt 4 napot, ma pedig Obamát várják.
Én, egyszerű halandó, az egészből csak annyit érzékeltem/lek, hogy a Királynő pénteki, utolsó napján, mikor is Cashel-be, majd Cork-ba ment helikopterrel, akkor vadászrepülőkre ébredtem 7 órakor, majd a kísérő és kőröző helikopterek zajától beriasztott autóktól volt hangos az egész napunk.



Obama ma érkezik: és rögtön le is ugrik a szomszédos faluba, Moneygall-ba, ahonnan az ük-ük-ük-ük-nagyapja származik, és eltölt 45 percet. Nos, ez ránk nézve olyan hatással van csak, hogy a mi zsaru-falunk teljes harci készültségben van, mindenhol rendőrök, pislogni sem mer az ember :)
Az meg külön vicces, h kitaláltuk, h elmegyünk megnézni, hiszen csak az amerikai Elnök, és sűrűn nem lesz esély arra, h 20 km válasszon el egy amerikai Elnöktől.. nos, jegyet árusítottak a megtekintésére, és az is 20 perc alatt elfogyott.. :O Marad a TV. :D


2 megjegyzés:

Szunyo írta...

Jegyárusítás: hahahhahaha... mintha viaszfiuga lenne Madame Tussauds panoptikumából. Nyugodjatok meg: úgyis az alteregója megy oda. :P :DDDDD

verbena írta...

Állítólag az eredeti vlt itt, mindegy, én csináltam jó sok fotót a felettünk elrepülő helikopátereiről, szóval "láttam" :)))