2010. december 14., kedd

mézeskalácsház 2.

Szóval a második... nagy lazán megcsináltam mindent ugyanúgy, mint tavaly.
Annyi különbséggel, hogy megpróbáltam az olvasztott cukros ragasztást.. a kezem nem égett meg, az oldallapok gyönyörűen összeragadtak, de a tetőszerkezet igencsak meggyengült és beroggyant.. tudom, ez nem a cukor hibája, hanem a szakácsé (vagy ki is vagyok én :)), így az idei egy rusztikus, hófödte, parasztházikó lett, és még saját pingvinjei is vannak a tulajéknak.. :)
Az illata csodás, odavonz mindenkit: a gyerekeket úgy kell hessegetni róla, mint a legyeket. :) Kérdéses, hogy meddig tart ki: Beni -ha nem figyelünk oda- nyalogatja.. egy mozdulat csak már és beleharap.

2 megjegyzés:

Jovi írta...

Vizualizásltam Beni nyalogatását:))) Mi a hétvégén készülünk ilyesmi gyártására (és egyébként meg azért jöttem ide, hogy jelezzem, én is bejegyeztem a magamét odaát). :D

marcsi írta...

Ennivalóan szép:)))