2010. május 11., kedd

suli

A mai nappal Marci és Jancsi beíratódtak a helyi fiú iskolába, a következő tanévre. :)
Bár azt hittem, hogy alaposan utánajártam a dolgoknak, valahogy fel sem merült bennem a kinézett suli LÁNYiskola.. :DDDD Mert láttunk kisfiúkat is ott, és van fiú egyenruhájuk is.. igen, 6 éves korig fogadják a fiúkat, a pre-school-ba.
De nagyon kedvesek és segítőkészek voltak ott (is), és épp ott volt egy kedves hölgy, Aoife, aki tagja az SZMK-nak mind2 suliban, így ő nyomban felhívta nekem az igazgatót, aki izibe fogadott is engem.
Kedves, udvarias, szimpi fickó, körbehordott a suliban. Igazi kisiskola, összesen 6 darab osztállyal -évfolyamonként egy :P , Marci elsős lesz, Jancsi harmadikos.
Aoife is nagyon segítőkész volt, megadta a számát (Diszkópatkányok rulez :))) ) az igazgatótól kaptam kismillió papírt, pl. külön engedélyt kell adnom ahhoz, h a suli weblapján majd megjelenhet esetleg egy-egy fotó/videó a gyerekünkről, amit pl. egy sporteseményen rögzítettek.. stbstb..
Ha itthon leszünk a nyári tábor idején, szívesen várják a fiúkat, hogy ismerkedjenek a hellyel és a gyerekekkel.
Be vannak zsongva mindketten. :D



1 megjegyzés:

Jovi írta...

Húúú, gratu a fiúknak, elhiszem, hogy be vannak zsongva:) Én az egyenruhás fotójukra vagyok nagyon kíváncsi:)))
És, képzeljétek, Mo. is halad a korral: az oviban is aláíratnak ilyen papírt :O