2010. március 13., szombat

Idő...

Hannus újraénekelte, és ezúttal saját maga gitározta is az egyik kedvenc dalát. A régit leszedtem a jutyúbról, és felraktam az újat. Amikor néztem a régi felvételt, oda volt írva alá, hogy két éve…KÉT ÉVE!
De hiszen most vettük fel….nem kéét ééévee.
Akkor Hannus megszeppent kislányként fogta a mikrofont, most meg korai Dolly Partonként, mikrofon nélkül, elsőre felénekelte ezt az amúgy egyáltalán nem könnyű számot….szóval…rohan az idő.
Az én kislányom meg felnőtt lett menet közben. Na jó, még nem…még egy darabig nem. Hiszen iskolába jár, velünk lakik, együtt van (még) a család. De minden kétséget kizáróan nagyon közel van, amikor elkezdődnek a kismadarak kiröppenése. És értelemszerűen Hannus lesz az első fecske….és én/mi már most nagyon büszkék vagyunk Rá, mert okos, értelmes, szép, tehetséges, és nagyon jó gyerekünk.


3 megjegyzés:

maria írta...

Bizony, hamar felnőnek a gyerekek!
Hannuska is, itt a szemünk előtt nőtt ilyen szépséges nagylánnyá.
Olyan mint egy kis színésznő, olyan tehetséges, bájos:))

maria írta...

Boldog névnapot kívánok, ennek a kedves kislánynak!
(http://lh4.ggpht.com/_-WTl__6icRg/S6s5nKd0PkI/AAAAAAAAAFM/4Cr3PgPIzPQ/s512/01.png)
Sok szeretettel!
Marcsi

verbena írta...

Kedves Marcsi, nagyon szépen köszönjük a soraidat, a névnapi lapocskát megnyitottam Hannusnak, odavolt teljesen érte. :)
Köszöni szépen ő is. :)