2010. március 19., péntek

fülbevaló

Kari már 2 évvel ezelőtt szeretett volna fülbevalót.
Akkor nyakunkba vettük Pécset, a létező összes tetkós-piercinges helyre bementünk, hogy fülbelövés.. körberöhögtek.. próbálkoztam kozmetikusnál is, de akit ajánlottak az épp akkoriban adta el a pisztolyt, mert nem érte meg.. :O
Szóval nem jártunk sikerrel, nyitott szemmel jártunk, de valahogy sosem láttunk olyan helyet, ahol a "fájdalommentes fülbelövés"-t reklámozták volna. (bezzeg évekkel korábban, mindenhol- emlékeim szerint- ezzel a szlogennel találkoztunk úton-útfélen.)
Persze lett volna arra lehetőség, hogy vki tűvel átszúrja a fülét, de ez ellen mindannyian tiltakoztunk.

Minap az egyik lengyel lány egy újabb piercinggel jött dolgozni, és kérdeztem tőle, hogy hol-ki-mennyiért vállal. Egy tetováló szalont ajánlott, de ott sem vállalnak fülbelövést, majd egy lengyel csajt ajánlott, aki 40 euróért vállal, belövést, de egy másik kollégám mondta, hogy oda ne, mert koszos a nő..

Szóval maradt a nyitott szemünk továbbra is... és tegnap végre, teljesen váratlanul, egy Mothercare bolt kirakatában megláttuk: "Ear piercing 19.99 €"
Azon nyomban berángattam Karit, majd 10 perc múlva egy fülbevalós kislánnyal távoztam. :)))
Kaptunk egy flakonnyi fertőtlenítőt, amit 6 héten keresztül naponta kétszer kell használni, egy igazolást, sorszámmal, hogy egy ilyen beavatkozást kapott.
Végre-végre. :)


3 megjegyzés:

Jovi írta...

Ezt a boldog vigyort! Gratu, Kari, csinos vagy! :D

maria írta...

Aranyos vagy a fülbevalóval együtt:))
Én magamnak fúrtam ki valamikor 20 évvel ezelőtt. Szilveszterre vettem egy csüngőset, divatosat... a fülem meg ki sem volt fúrva hozzá. Nem volt türelmem várni, puff, nekiestem magam:-D De, sose gyulladt be szerencsére, csak egy picivel följebb van, mint a "hivatalos".
Viseld egészséggel!!!!

Szunyo írta...

Nagyon csinos! :))