2009. április 25., szombat

szülinapozás

Hanna egy béke-jeles tortát kért, amit vagy puncsból vagy "berries"-es tortából szeretett volna.
A puncs adva van: Buddy nagymestere a sütinek, szóval tegnap, míg dolgoztam, megcsinálta. Annyi változással, hogy marcipánt tett a tetejére, fondan helyett. (Hannus nagy marcipánimádó)
A másik tortához vettünk egy 40 dekás bogyós gyümit, vegyesen. Ma reggel megcsináltam a piskótát, és mikor a tejszín próbáltam felverni... nos, akkor döbbentem rá, hogy sikerült főzőtejszínt venni.. a krém nagyon finom lett, de nem elég kemény. Próbáltam pár trükkel megkeményíteni, de nem lett sokkal jobb.. és ugye ilyenkor jön a nagyroham, a hiszti.. hogy méééér' vagyok ilyen vak, hogy miért nem nézem meg.. stbstb.. Buddy, a roham megelőzéseként felvetette, mi lenne, ha a piskótát felkockáznám, és a krémbe bekevernénk? És kis edényekbe, habtejszínnel tálálnánk..?
Így tettünk, finom lett.

Szerencsére a puncstortát nem díszítette meg Buddy, rám hagyta.. szóval abból lett a békejeles torta.



Ajándékot idén közösen vettünk-veszünk neki: szeretne egy converse cipőt, és pár új ruhát. A cipő, mint ma kiderült, mifelénk nem eléggé népszerű, menjünk Dublinba.. úgyhogy a kisvárosi fílinget megint megérezve (mint otthon... vízfejű ez az ország is kéremszépen.. muhhahha), megrendeljük neki.

Nincsenek megjegyzések: