2019. augusztus 18., vasárnap

Nyaralás 2019

Alan ugyan írt egy piszkozatot a kempingben, de még nem fejezte be teljesen.. így megpróbálom én leírni, hogy milyen is volt ez a nyaralás.

A kezdetek szuperül indultak, egészen a kempingig minden tökéletes volt. Az odaút, a Majna-parti szálloda, Aniéknál Bp-en, Brigi is ultracuki volt, meghívott vasárnapi ebédre..
aztán a balatoni-valóság pofán csapott minket.. 1000 eurót fizettünk ki 19 éjszakára, ezért szinte a földterületen kívül semmit nem kaptunk.. Lehúzás és beleszarás, ez azt hiszem a legjellemzőbb két szó a kempingre és az üzemeltetőire.
A kemping-fílinget azonban a fiúk is és mi is élveztük, a nagy eső is jópofa volt (kivéve a júl.31.-aug.1 éjjelét, amikoris 80 km/órás szelet kaptunk, plusz iszonyat mennyiségű esőt..de a sátor bírta, az én idegeim kevésbé..)
Pikk-pakk beleszoktak abba, hogy közös a munka is, ha én főztem, ők elmentek mosogatni, segítetettek a mosással-teregetéssel. (Durva volt látni pl. a mellettünk levő parcellán levő családot, 2 kamasz gyerekkel.. apa-anya idősebbek nálunk, és folyton ők dolgoztak, pakoltak, míg a két gyerek feküdtek az árnyékban és nyomogatták a telefonjaikat, non-stop. Még az elmenetelük napján sem fogtak meg semmit..)
Jó volt az is, hogy Balatonozhattunk non-stop, tök jó színe lett mindenkinek. Örülök, hogy meg tudtuk mutatni a fiúknak, hogy milyen is az igazi Balatoni-nyár: a naplementékkel, a szúnyogokkal, a vihar előtti színekkel, a kora reggeli párás, nedves fűvel..
A negatívumokból tanultunk, ebbe a kempingbe többet nem megyünk vissza, és nem foglalunk előre sem, mert úgy még szabadabb lesz az ember, ha nem tetszik, tovább állunk..

Ami igazán rányomta a bélyegét a nyaralásra, az az, hogy feltörték az Árkádban a kocsit és elvitték A hátizsákunkat, benne Alan laptopjával (mindene ezen a gépen volt..) az én régi Ipad-emmel és a kocsi pótkulcsával.
A gépen lévő adatok nagy része pótolhatatlan illetve nagy munkával jár.. így nincs nap, hogy ne jutna eszünkbe ez a szar.
Anyagilag is érdekes élmény volt Magyarország illetve a Balaton.. durván drágább, mint tavaly volt.. csomó dolog drágább, mint itt..

Pozitívum az is, hogy találkoztunk csomó baráttal, akik mindannyian beígérték, hogy jövőre eljönnek hozzánk.. és ami nekem személy szerint tök jó volt, az az hogy volt egy osztálytalálkozónk, ahol nagyon jól éreztem magamat és rég nem látott barátokkal töltöttünk el egy egész napot. (egyikőjük nyaralójában volt a találkozó, egész napos/estés duma-parti.)

Hazafelé utunkat át kellett szervezni, mert bár a rendőrök azt mondták, hogy 99%, hogy letörölnek minden adatot, de mivel a pótkulcsot is ellopták, plusz a teljes útiterv is az ellopott gépen volt, jobbnak láttuk átfoglalni mindent.
Így megint Szász-Svájcba mentünk, onnan egy Rajna-menti kisvárosba, majd Franciaországon és Anglián át haza.

Az össz-érzés az az, hogy jó volt, csomó élménnyel gazdagodtunk megint, és akár újra csinálnánk ismét, csak okosabban. :D

Lazac írta...

Ezen a kemping áron, az agyam vagy 2 napig rugózott még, horror és egyáltalán nem volt meg az ár-érték arány! Iszonyat sokkal lehúztak, máshol egy panzió kerül ennyibe, reggelivel, vetett ággyal, törölközővel, őrzött parkolóval egy éjszakára....A sátorhelyért ez az ár egészen egyszerűen brutál! Örülök, hogy találkoztunk, én én is megígértem, hogy jövünk. :D:D:D:D A jövő nyaratok akkor csak vendégfogadásból fog állni? :D:D:D
Jó érzés, hogy visszafelé már sima utatok volt, láttatok egy csomó szép helyet ismét és szerencsésen haza is értetek. Most mondanám azt, hogy a tapasztalatok alapján Mo.nem szeret Benneteket, de ez nem így van, csak néha szarok a körülmények, mert egy csomóan szeretünk Benneteket! ♥♥♥

Verus írta...

Így van, másutt egy panzió kerül ennyibe.. de a Balcsinál sajnos nem (5 fő/19 éjszaka), de mostmár tudjuk, hogy vannak ennél sokkal olcsóbb kempingek is a Balaton körül, fele ennyiért, és ugyanilyen, vagy különb szolgáltatással.
Mi is örültünk, hogy találkoztunk, és igen, Ti is megígértétek.. de a jövő nyárra azért tervezünk valami elmenetelt is, nem csak vendégfogadást :) Ketten pl kapásból április-májusra ígérték, az meg inkább tavasz még nekem. :D
Köszi a kedves szavakat, tudom én, hogy sokan szeretnek minket ott és mi is őket/titeket..<3 <3
Amúgy Mo-gal semmi gond nincs, bármelyik 3 hét alatt történik jó is meg rossz is, itt is, ott is, a Balatonnál vannak durván elszállva az árak, a kocsi feltörés meg Bp-en volt, forgalmas helyen.. KArit pl Milánóban rabolták kis, Hannát meg Párizsban zsebelték ki.. a felkapott helyeken különösen óvatosan kell közlekedni, állítólag van vmi kütyüjük ezeknek a kocsi feltörőknek, amivel fogják a kocsiban lerejtett laptopk/telefonok bluetooth-wifi-mittomén milyen jelét, és arra a kocsira mennek rá..
A rossz dolgok meg úgy is lassan feledésbe merülnek, a szépek meg szebbek lesznek.