2019. augusztus 26., hétfő

Még nyári képek-videó

Ezek meg az én telefonomról.. látszik, hogy imádom a naplementéket :) 
A videó akkor készült, mikor félreálltunk Németországban, hogy felpoppantsuk egy mini pezsgőt, amit Jancsinak vettünk: akkor kerültek fel online az érettségi eredményei.. Én hittem benne, vettem egy francia pezsgőt (eskü, hogy rendes, pezsgődugósnak nézett ki..) előző nap, behűtöttem neki..és tádáááámm...








más családban is van ilyen kombó.. :D




























































2 megjegyzés:

Lazac írta...

Nagyon jó képek, ezek is! Én is naplemente fan vagyok.:):) A pólód feliratán is jót vigyorogtam :D:D:D A fiúk egytől egyig jó pasik, de Marci egyik képe mindent visz!:):) Kariék is voltak, de jóóó! :) Hazafelé is csodás helyeken jártatok, jó volt megint végignézni a képeket. ♥♥

Verus írta...

A pólót pont a családom miatt vettem, azzal cikiznek állandóan, hogy milyen szarkasztikus dumáim vannak.. hát most megkapták :D
Marci nagyon jól kidolgozza a testét, annyit edz, hogy nekem már kedvem sincs neki állni..:D
Bizony, Kariék is lejöttek pár éjszakára, tök jó, hogy ott voltak. Pl. nagy segítég volt, mikor kiraboltak minket és Bp-en ragadtunk, ők meg pesztrálták a fiúkat.
Köszi szépen! :)