2012. április 20., péntek

Orvosnál

Verbéna is a köztünk kerengő vírus áldozatául esett sajnos. Ez okból kifolyólag orvosnál voltunk, de inkább Benivel kint a kocsiban vártuk meg Verbénát, ne szedjen össze semmit lehetőleg a gyerek. Namost két órát bezárva egy autóba eltölteni kulturáltan egy hatévessel nem olyan egyszerű, mint amennyire komplikált. Sétálni nem tudtunk elmenni, mert teljesen kiszámíthatatlan volt az időjárás, percenként esett, majd nem, majd jég esett. Vásárolni szintén nem, mert voltam olyan ügyes, hogy itthon felejtettem a buxtárcámat, pénz nélkül meg nem lehet. Olvastam neki két kis gyerekkönyvet, majd egy 20 oldalas mesét, ami inkább volt valami negyedosztályú horrorfilm-forgatókönyv (Csonka pajtás és sánta pajtás)...végül berekedtem teljesen, plusz Beni is elunta. Íme akkorhát a sebtiben kreált ötletek:


  • Színes szigszalaggal különböző szín-sorrendben álsérüléseket ál-ellátni:
  • Színes, lelógó, kifejezetten ízléstelen csíkokkal dekorálni a visszapillantót:



  • Versenyezni, ki tudja kézzel előbb aktiválni a biztonsági övet:


Ha azt nem mondom, hogy pikk-pakk el is repült a két óra, azért jól elvoltunk. A szigszalagokból is maradt, és a biztonsági öv elektronikája is (ami letiltott a sok rángatástól) rendbejött, mikor elindítottam a motort. És minden erőnkkel azon vagyunk, hogy Verbéna mihamarabb meggyógyuljon :)


2 megjegyzés:

Vizicsibe írta...

Jobbulást V-nek. :)
Nem vagytok semmik Benivel. :):):)

Jovi írta...

Óóóó, jajj! Remélem, semmi nagyon komoly:( "Jó bulást" :D