2012. április 17., kedd

az első

Ma megtörtént az, amiről azt gondoltam, hogy sosem fog.. Buddy és én együtt futottunk..
Én (is) utálok futni.. próbálkoztam többször is, hátha.. Buddy meg mindig is azon a véleményen volt, hogy a mozgás a fogyásban csak 10%, a többi meg az étel, így amíg fogyott, csak a kaja bevitelre figyelt oda. 
De most már fitt és vékony, meg különben is itthon már elég régóta "gyúr", meg helyben fut (egy órán ááááát ), szóval kiosontunk hajnalban a parkba, mikor senki sincs kint és nem ciki, hogy én olyan fitt-telen vagyok, h 15 méter után inkább gyorsgyalogoltam -LOL- és futottunk 2 és fél km-t. :)
ÉS JÓ VOLT! 
4 fok, hideg, látszik a leheleted is, de lefosé, mert együtt trappolsz a szerelmeddel, pedig nem beszélgettünk, max ennyit: "jól vagy?" "aha, és te..?
Akárhogy is: nem úgy jöttem haza, hogy én aztán az életben nem akarok futni.. :)
És hogy ez mennyire csak móka, semmi egyéb, ahhoz tudni illik, hogy ez a mozgás elégetett bennünk kőkemény 150 kalóriát. ;)




3 megjegyzés:

Vizicsibe írta...

Go running! :):):)
vagy mi a szösz :):)

akkor én sem mondom azt, hogy soha nem fogok futni:):):):)

verbena írta...

:)) bizony-bizony.. ki tudja..? :) :)

Jovi írta...

A Ti parkotokban még én is futnék :D (nem csak a gyerekek után!)