2011. február 16., szerda

történések 2.

Korai volt a nagy öröm, h meggyógyult Tomi, ui hétfő óta újra lázas.. Semmi más, csak a 38.5 és 39.5 közötti hő.. ez ugyan bőven sok, de a doktorunk kivár, h legyen valami "más" tünete is, addig lázcsillapítás.
Én meg azon gondolkodtam, h lehet-e egy 16 évesnek háromnapos láza..? Végülis szezonja van itt is.. és még sosem volt neki.

A megszorításokat mi úgy transzformáltuk át a mi kis büdzsénkre, h ideiglenesen lemondtam a kisautó lehetőségről, és helyette előre hoztuk az idénre már amúgy is tervezett digitális zongora vásárlást.
Nem volt könnyű a döntés: ui. ha szakértőt kérdezel, csakis roland, korg lehet az, amit vehetsz a gyerekednek, ha ez alá mész, lúzer vagy és gagyi..
Hannát kifaggattuk és azt tanácsolta, hogy a jelen helyzetnél csakis jobb lehet minden más, így szte ne hallgassunk ezekre, elmondta, hogy mi az, amire szükségük van, és kész.
Sosem hitte el senki, hogy ő odahaza csak szintin tudott gyakorolni, vagy hogy Kari sem és Tomi sem játszott még sosem zongorán, csak a régisuli öreg pianínóján, meg a templomi orgonán.
Nem is tudom... végülis én sem vezettem még Audi s8-at, mégis jól vezetek, és biztonságosan. :)
Szóval mentünk egy jóóó nagy kört az itteni külféle zeneboltokban.. 1000 euró alatt nem tudtak kalapácsmechanikásat kínálni.. így a már jól bevált német oldalon keresgéltünk, és találtunk egy igen kedvező árú szettet: zongora-szék-fülhallgató 520-ért, ingyenes házhoz szállítással.
Tegnap befutott a csomag:



ÉS ez lett belőle:


Nagy az öröm, alig bírnak vele betelni a gyerekek (és Buddy is, hahhhaa) amint lesz lehetőségem, végre-végre megörökítem a srácok tudását ezen is. :)

Btw: ez a 701. bejegyzésünk... :OOO

2 megjegyzés:

Agi írta...

Hú, én nem zongorázom - és más hangszeren sem játszom :-( - de ez JÓL néz ki :-)

Marcsi írta...

Csodásan néz ki!