2011. december 10., szombat

nyaff

Ami elmaradhatatlan a karácsonyfánk alatt, az a magyar könyv.
Első években úgy rendeltem, hogy MO-n átvették a rokonok, majd kipostázták.. hülye 5let volt, mert ugye a csomagba még "belefér" :O vagy mi, így még ezt-azt mellé pakolt pl. mutter, és fizethettem 13-15 ezer forintos postaköltséget.
Aztán asszem tavaly az A betűs könyváruháztól rendeltem.
Ott, akkor külön fel kellett vennem egy spéci címmel a kapcsolatot, és ők a postaáraival számolva megküldték a konkrét összeget (könyv+szállítás), ezt át kellett utalnom, majd mikor jóváírták a pénzt (4-5 munkanap..) akkor összepakolták, elküldték a könyveket. A levelezés és az egész lebonyolítás normálisan, emberi módon, ám szörnyű lassan bonyolódott le.
Idén a B betűssel próbálkoztam: pozitívumként mindenképp a kártyás fizetés, a csomagküldőszolgálat, és a mindössze 5600 ft-os szállítási díjat kell megemlítenem.
A nov.30.-án leadott rendelést dec. 13.-ai kikézbesítéssel vállalták.. pár napja még mindig nem volt összerakva a csomag, egy könyvet nem szereztek még be asszem.
Az info-s címükön érdeklődtem, hogy ugye tudják tartani a 3-7 munkanapos kiszállítási időt, lévén már csak 4 munkanap volt akkor már csak 13.-áig.
Pökhendi, kioktató, már-már paraszt módon kaptam választ, hogy persze.
Tegnap újra megkérdeztem, már csak amiatt is, hogy nekik ugye már nincs veszítenivalójuk (hacsak az nem, h én, mint vevő nem rendelek többet náluk), azért meséljék már el, hogy mégis hogyan fog KEDDre idérni a pakkom, ha péntek délután még mindig "nyitott" a rendelés, ergo nincs meg az összes könyv.
Ma megkaptam a magamét: ismét helyre lettem téve, (még a nevemet sem tudták helyesen leírni..) és különben is, ma sikerült beszerezni a hiányzó mesekönyvet.
Halleluja.

Jó öreg magyar ügyintéző, én így szeretlek.


Nincsenek megjegyzések: